Αρωματαπωλείο | iPerfumes Case Study

Η παρακάτω ανάλυση αφορά το Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Ηλεκτρονικού Καταστήματος και την πορεία εξέλιξης του καταστήματος αρωματοποιίας "iPerfumes.gr", που λειτουργεί ως ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής, διαθέτοντας προϊόντα καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού.
Ο πελάτης έχει επιλέξει να εστιάσει την στρατηγική μάρκετινγκ για προβολή και προώθηση του ηλεκτρονικού καταστήματος και των προϊόντων του σχεδόν αποκλειστικά στην πλατφόρμα κοινωνικού δικτύου του Instagram EM SHOPS
Real Life Case Study

Ποιός Είναι ο Πελάτης;

Ο πελάτης είναι η εταιρία EM SHOPS που δραστηριοποιείται στην πώληση αγαθών που ανήκουν στην κατηγορία καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού.

Ποιοί ήταν οι Στόχοι του Πελάτη;

Στόχος ήταν η προβολή και η πώληση αγαθών μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος σε Ελλάδα και Κύπρο και η καθιέρωση της εταιρίας στο διαδίκτυο. Επίσης, ο προοδευτικός εμπλουτισμός των ειδών προς διάθεση στον συγκεκριμένο τομέα.

Ποιές ήταν οι Ανάγκες του Πελάτη;

Ο πελάτης χρειαζόνταν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα ήταν απλό και λιτό στο σχεδιασμό του (minimal design) προκειμένου να δοθεί έμφαση στα προϊόντα προς πώληση χωρίς το κατάστημα να αποσπά την προσοχή του επισκέπτη σε εμφατικά website design χαρακτηριστικά.

Η διάταξη και η κατηγοριοποίηση των προϊόντων θα έπρεπε να συμβάλλει στην απλότητα και στην αμεσότητα που θα ενθάρρυνε την άμεση και γρήγορη εύρεση των προϊόντων προς αναζήτηση και ολοκλήρωση της αγοράς.

Επίσης, υπήρχε η ανάγκη ενός σωστού και ολοκληρωμένου branding, προκειμένου να οργανωθεί αποτελεσματικά η παρουσία της εταιρίας στο χώρο και στο ευρύ κοινό.

Το branding σχετίζεται με τη δημιουργία της ταυτότητας της εταιρείας, ταυτότητας με την έννοια του ποιοι είναι, ποιοι θέλουν να γίνουν και πώς θέλουν οι άλλοι να τους βλέπουν. Η εφαρμογή μεθόδων branding είναι αυτό που διαφοροποίησε την εταιρεία σε σχέση με άλλες. Το branding διαμόρφωσε την αντίληψη, που έχει το ευρύ κοινό για την εταιρεία και φυσικά για τα προϊόντα/υπηρεσίες που παράγει.

Πώς Ανταποκριθήκαμε σε αυτές τις Ανάγκες και πώς Βοηθήσαμε στην Επίτευξη των Στόχων;

Μελετήσαμε το κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρία του πελάτη. Συζητήσαμε εκτενώς και διεξοδικά με τον ίδιο τον πελάτη προκειμένου να αποσαφηνίσουμε τους στόχους, τα θέλω, αλλά και για να δούμε κατά πόσο μπορούμε να διευρύνουμε τους ορίζοντες, τις επιλογές και το target market του πελάτη μας.

Ποιοι ήταν αυτοί που θα ενδιαφέρονταν για τις υπηρεσίες που προσφέρει, πως συνηθίζουν να αναζητούν τις υπηρεσίες που προσφέρει.

Οι ετεροχρονισμένες απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά μας βοήθησαν να σχεδιάσουμε μία πολιτική, να στοχεύσουμε προς μια πληθώρα συγκεκριμένων target market.

Στη συνέχεια, η υλοποίηση των online εργασιών εναρμονίστηκαν με τα προαναφερόμενα.

Στο στάδιο της κατασκευής του ηλεκτρονικού καταστήματος, λήφθηκαν υπόψη όλες οι ανάγκες όπως προαναφέρθηκαν, και το minimal design με το λευκό background color συνδράμει στο να μην κουράζει και να μην αποσπά την προσοχή του πελάτη από το προϊόν.

Η πρόταση άλλων σχετικών παρεμφερών προϊόντων με βάση αυτό που αναζητά ο πελάτης διαδικτυακά είναι άλλο ένα χαρακτηριστικό που συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων, καθώς ενθαρρύνει και καθοδηγεί τον επισκέπτη να αγοράσει περισσότερα από ένα προϊόντα.

Το σύστημα πληρωμής (checkout system) σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε για να είναι όσο πιο απλό γίνεται, καθοδηγώντας τον πελάτη βήμα-βήμα, ώστε να ολοκληρώσει γρήγορα, εύκολα και πάνω απ'όλα με ασφάλεια τις αγορές του.

Στο θέμα της ασφάλειας, εμείς στην ORISMOS IT, δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή, καθώς αφορά άμεσα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα των πελατών μας, είτε είναι απλά επισκέπτες είτε είναι εγγεγραμμένοι χρήστες. Προκειμένου να διασφαλίσουμε την ύψιστη ασφάλεια, σε ένα διαδίκτυο που θερίζει η απόσπαση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων μέσω πλατφόρμων ανοιχτού κώδικα, η ORISMOS IT έχει αναπτύξει την δική της πλατφόρμα κλειστού κώδικα δίνοντας δυναμικά τη λύση σε θέματα ασφαλείας.

Τι Κέρδισε ο Πελάτης;

Μέσα σε ένα διάστημα δύο ετών, χωρίς ιδιαίτερα περαιτέρω έξοδα και marketing μεθόδους, το κατάστημα δημιούργησε, σταθεροποίησε και διεύρυνε το πελατολόγιό της, το οποίο παραμένει ευχαριστημένο από την εμπειρία που έχει κάθε φορά που μπαίνει στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναζητώντας και αγοράζοντας προϊόντα.

Σταδιακά άρχισε να ανεβαίνει ο ιστότοπος στη διαβάθμιση αποτελεσμάτων αναζήτησης χωρίς τη χρήση πληρωμένων Google AdWords, δημουργώντας οργανική κίνηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Δείτε τα Case Studies μας