Εταιρική Ταυτότητα
Τί μπορεί να προσφέρει στην επιχείρησή μου;Πώς δίνεις έναν μοναδικό χαρακτήρα στην επιχείρηση και την ιστοσελίδα σου;
Πόσο εύκολο είναι να βρεις έναν φίλο σου μέσα σε μια συναυλία όταν όλοι φοράνε το ίδιο χρώμα ρούχων και έχουν περίπου το ίδιο ύψος; Τώρα φαντάσου όλοι να φοράνε μαύρα ρούχα και ο φίλος σου να είναι ντυμένος στα λευκά. Πόσο πιο εύκολο είναι να τον διακρίνεις!
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στην εταιρική και διαδικτυακή σου παρουσία. Είναι σημαντικό να έχεις μια μοναδικότητα που σε ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σου και προσελκύει το κοινό που σε ενδιαφέρει.
ένα λογότυπο είναι το σήμα μιας εταιρίας...σήμα κατατεθέν
Logo – Εταιρική Ταυτότητα
Οι άνθρωποι γενικότερα είναι πλάσματα που εξαρτώνται πολύ από την αίσθηση της όρασης. Για τον απλό αυτό λόγο, οι εταιρείες / επιχειρήσεις ανεξαρτήτου μεγέθους, που θέλουν να δημιουργήσουν ένα επιτυχημένο branding δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα σχεδιασμό ενός λογότυπου. Ίσως το σημαντικότερο συστατικό για το Branding Strategy που έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν.
Ένα λογότυπο είναι το σήμα μιας εταιρίας και κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας της. Ένα επιτυχημένο και καλοσχεδιασμένο λογότυπο μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη των πελατών και να δώσει κύρος στην επιχείρηση, για τον λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικός ο σωστός σχεδιασμός του λογοτύπου και απαιτεί συνδυασμό γνώσεων τόσο στο marketing όσο και στην γραφιστική.
Κάθε δημιουργία λογοτύπου από την εταιρία μας είναι αποτέλεσμα έρευνας, μελέτης, δημιουργικής σκέψης και πρωτότυπων ιδεών που στόχο έχουν την δημιουργία ενός μοναδικού λογοτύπου που θα μπορεί να μεταδώσει τις αξίες και το όραμα της εταιρείας σας και να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες της κάθε περίπτωσης. Από το χρώμα του λογότυπου μέχρι το μέγεθος της γραμματοσειράς φαίνεται αν μια επιχείρηση δίνει βάση στην επιχειρηματική της υπόσταση. Όπως και να το κάνουμε είναι το πρόσωπο που δείχνετε στην αγορά. Το λογότυπο εδραιώνει μία επιχειρηματική παρουσία και η επένδυση χρόνου και χρήματος για ένα επιτυχημένο λογότυπο δεν αποτελεί ποτέ σπατάλη. Ίσα ίσα είναι και η πιο μακροχρόνια επένδυση.
Ένα επαγγελματικά σχεδιασμένο λογότυπο μπορεί να προσφέρει στην επιχείρησή σας:
- Επαγγελματική εικόνα για τους πελάτες
- Επαγγελματική εικόνα για τους ανταγωνιστές
- Επαγγελματική εικόνα για τους προμηθευτές
- Μοναδικότητα σε πλήθος ανταγωνιστών που πουλούν ίδια προϊόντα ή υπηρεσίες με εσάς
- Χρησιμότητα σε οποιοδήποτε μέσο διαφήμισης και μάρκετινγκ
«Ένα εμπορικό σήμα ή αλλιώς το λογότυπο μιας επιχείρησης είναι ένας περίπλοκος & ζωντανός οργανισμός. Αποτελείται από πολλά χαρακτηριστικά που πρέπει να ενσωματωθούν σε ένα ενιαίο λειτουργικό σύνολο και να θεωρηθεί η ταυτότητα της επιχείρησης/εταιρείας.»
«Ο σχεδιασμός λογότυπου δεν είναι περιττό έξοδο. Ούτε οι τιμές για ένα λογότυπο είναι πλέον απαγορευτικές.»
Οπτική Επικοινωνία
Όπως το πρόσωπο είναι η πρώτη εικόνα ενός ανθρώπου, το ίδιο είναι και το λογότυπο για μια εταιρεία/επιχείρηση. Είναι η πρώτη εικόνα. Ένα καλοσχεδιασμένο λογότυπο είναι το πρώτο δείγμα επαγγελματισμού για την εκάστοτε επιχείρηση/εταιρεία.
Μνήμη
Οι άνθρωποι τείνουν να θυμούνται πολύ πιο εύκολα λογότυπα παρά ονόματα. Σχεδιάζοντας προσεκτικά ένα λογότυπο, τόσο ένα σχέδιο όσο και μία φράση-λογοπαίγνιο, που αντιπροσωπεύει την επιχείρηση, αυξάνονται οι πιθανότητες, αυτό να αποτυπωθεί στο υποσυνείδητο των μελλοντικών πελατών σας. Να θυμάστε πως η ποιότητα του λογότυπου αντιπροσωπεύει την ποιότητα των υπηρεσιών/προϊόντων σας.
Μοναδικότητα
Σε ένα χαοτικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ένα καλό λογότυπο σε κάνει να ξεχωρίζεις. Η διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές και το να κερδίσεις την πρώτη ματιά είναι απαραίτητο συσταστικό στην εποχή που ζούμε. Το λογότυπο από μόνο του φυσικά δεν αρκεί. Μια συντονισμένη όμως στρατηγική σε συνδυασμό με ένα δυνατό branding είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την επιχείρηση/εταιρεία σήμερα.
Δείτε μερικά παραδείγματα Λογοτύπων: