Ταπετσαρίες Επίπλων & Κουρτίνες Κ. Φιλίππου Case Study
Δέχομαι πλέον εισερχόμενες κλήσεις και μηνύματα από ανθρώπους που αναζητούν να επισκευάσουν τα έπιπλά τους ή να διακοσμήσουν το χώρο τους με κουρτίνες. Η πλειονότητα αυτών των αιτημάτων έρχονται από το νέο website Κ. ΦιλίππουReal Life Case Study
Ποιός Είναι ο Πελάτης;
Ο πελάτης είναι η εταιρία Ταπετσαρίες Επίπλων & Κουρτίνες Κ.Φιλίππου που δραστηριοποιείται στο χώρο της επιδιόρθωσης επίπλων, ειδικών κατασκευών επίπλων και κουρτίνες.
Ποιοί ήταν οι Στόχοι του Πελάτη;
Στόχος ήταν η προβολή και η γνωστοποίηση του πλούσιου portfolio που έχει εδώ και χρόνια η εταιρία, καθώς μετρά περίπου 80 χρόνια και 3 γενιές, και η καθιέρωση της εταιρίας στο διαδίκτυο. Επίσης, η προοδευτική αναγνώριση των έργων της εταιρίας και των δραστηριοτήτων της. Και αυτό, είναι κάτι που μπορεί να επιτευχθεί με στοχευόμενες ενέργειες μέσα από το διαδίκτυο.
Λόγω της οικονομικής κρίσης, αν και η εταιρία έχει πλούσιο ιστορικό υλικό και μεγάλη εμπειρία τεχνογνωσίας, τέθηκε στόχος να διευρύνει τους ορίζοντές της προκειμένου να αυξήσει το πελατολόγιό της.
Ποιές ήταν οι Ανάγκες του Πελάτη;
Η οικονομική ύφεση της χώρας επηρέασε όσο ποτέ άλλοτε τον κλάδο του πελάτη αρνητικά. Κρίθηκε απαραίτητο να διευρύνει τους ορίζοντές της η εταιρία προκειμένου να αυξήσει το πελατολόγιό της, απευθυνόμενος στα μέσα που διαθέτει το διαδίκτυο.
Κάνοντας μία απλή αναζήτηση με βάση το κυρίως πεδίο δραστηριοτήτων του εν λόγο πελάτη (ταπετσαρίες επίπλων) θα παρατηρήσει κανείς ότι σε γνωστό ηλεκτρονικό κατάλογο, στην περιφέρεια της Αττικής υπάρχουν περίπου 350 καταχωρημένες επιχειρήσεις συναφούς αντικειμένου και πάνω από 700 σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Αλλά πλέον, οι περισσότεροι χρήστες όταν επιθυμούν να αναζητήσουν κάτι, ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος με τον οποίο το κάνουν αυτό είναι μέσω μηχανών αναζήτησης.
"Googlάρουν" , δηλαδή, όπως πλέον συνηθίζουμε να λέμε. Σε μία τέτοια περίπτωση, τα άμεσα αποτελέσματα που προκύπτουν αριθμούν τις 206.000, ένα νούμερο ιδιαίτερο υψηλό, που ανεβάζει τον πήχη του ανταγωνισμού.
Συνεπώς, η έρευνα, η αναζήτηση, η μελέτη και ο σχεδιασμός ήταν απαραίτητες ενέργειες, πριν προβούμε σε οποιαδήποτε υλοποίηση.
Επίσης, υπήρχε η ανάγκη ενός σωστού και ολοκληρωμένου branding, προκειμένου να οργανωθεί αποτελεσματικά η παρουσία της εταιρίας στο χώρο και στο ευρύ κοινό.
Το branding σχετίζεται με τη δημιουργία της ταυτότητας της εταιρείας, ταυτότητας με την έννοια του ποιοι είναι, ποιοι θέλουνε να γίνουνε και πώς θέλουν οι άλλοι να τους βλέπουν. Η εφαρμογή μεθόδων branding είναι αυτό που διαφοροποίησε την εταιρεία σε σχέση με άλλες. Το branding διαμόρφωσε την αντίληψη, που έχει το ευρύ κοινό για την εταιρεία και φυσικά για τα προϊόντα/υπηρεσίες που παράγει.
Πώς Ανταποκριθήκαμε σε αυτές τις Ανάγκες και πώς Βοηθήσαμε στην Επίτευξη των Στόχων;
Μελετήσαμε το κοινό στο οποίο απευθύνετε η εταιρία του πελάτη. Συζητήσαμε εκτενώς και διεξοδικά με τον ίδιο τον πελάτη προκειμένου να αποσαφηνίσουμε τους στόχους, τα θέλω, αλλά και για να δούμε κατά πόσο μπορούμε να διευρύνουμε τους ορίζοντες, τις επιλογές και το target market του πελάτη μας.
Ποιοι ήταν αυτοί που θα ενδιαφέρονταν για τις υπηρεσίες που προσφέρει, πως συνηθίζουν να αναζητούν τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Οι ετεροχρονισμένες απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά μας βοήθησαν να σχεδιάσουμε μία πολιτική, να στοχεύσουμε προς μια πληθώρα συγκεκριμένων target market.
Στη συνέχεια, η υλοποίηση των online εργασιών εναρμονίστηκαν με τα προαναφερόμενα.
Σταδιακά και μεθοδευμένα, μέσα σε ένα χρονικό διάστημα έξι (6) περίπου μηνών, ο ιστότοπος tapek.gr βρίσκονταν ήδη στις πρώτες σελίδες αναζητήσεων.
Σε αυτό το αποτέλεσμα συνέβαλαν τα modules και οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν συστηματικά στον ιστότοπο της εταιρίας. Έτσι, όταν για παράδειγμα ο χρήστης αναζητά online για ταπετσαρίες επίπλων ή κουρτίνες σαλονιού (βλέπε Γράφημα), ο ιστότοπος εμφανίζεται στα αποτελέσματα των πρώτων σελίδων στις μηχανές αναζήτησης.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι όλα αυτά υλοποιήθηκαν χωρίς τη χρήση πληρωμένων διαφημίσεων, όπως τα Google AdWords.
Συνεπώς, αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η κινητικότητα των δυνητικών πελατών της εταιρίας.
Τι Κέρδισε ο Πελάτης;
Μετά το πέρας περίπου 6 μηνών από την ενεργοποίηση του website ο πελάτης άρχισε να λαμβάνει εισερχόμενα μηνύματα μέσα από τη Φόρμα Επικοινωνίας του ιστότοπου και οι εισερχόμενες κλήσεις πελατών που ζητούσαν προσφορά και έδειχναν ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες του, άρχισαν να ενεργοποιούνται.
Τα αποτελέσματα είναι ορατά και από την πληθώρα των έργων που δημοσιοποιούνται με οργανωτικό τρόπο μέσα από το website του πελάτη.